2023’ün ilk yarısında 2.7 milyar dolar olan bu rakam, 2022’nin aynı döneminde 3.5 milyar dolardı. Özel satış rakamları açıklanmayan şirketin alıcı profilinde ise Amerika kıtası yüzde 41 ile ilk sırada yer alırken, onu yüzde 38 ile Avrupa, Orta Doğu ve Afrika takip etti. Asyalı alıcıların oranı ise yüzde 21’e geriledi. Şirket, genç nesil koleksiyoncuların ilgisini çekmeye devam ettiğini ve bu grubun müşteri profilinin yüzde 29’unu oluşturduğunu belirtti.
Related Posts
Demet Akalın zehirlendiğini duyurdu
- Hayati Karagöz
- 26 Ekim 2024
- 1 min
- 0
Demet Akalın, bu akşam İstanbul'da bir mekanda gerçekleşmesi planlanan konserini zehirlendiği için iptal etmek zorunda…
Kış yüzünü gösterdi: Doğu’da dondurucu soğuklar başladı
- Hayati Karagöz
- 24 Ekim 2024
- 1 min
- 0
Doğu’da kış soğuk yüzünü göstermeye başlarken Palandöken’de gece termometreler -10.8 dereceyi gösterdi.
Bakü’de İpek Yolu Sergisi ve Paneli Düzenlendi
- Hayati Karagöz
- 22 Ekim 2024
- 3 min
- 0
Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de, İnsan ve Medeniyet Hareketi Bahariye Sanat Atölyeleri tarafından "Zamanı Aşan Miras: İpek…